dinsdag, januari 24, 2006

Phil Cottenier

Nog een paar foto's uit de oude doos. Een mooie foto van Filip uit midden jaren '80, met één van de gekende vissen van het Kanaal Kortrijk-Bossuit. Het was het eerste grote water waar hij aan de slag ging. Deze mooie vis zat toen rond de 11 kilo, ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Gek hoe een mens z'n grenzen kan verleggen hé? Dat je überhaupt toen je grenzen kon verleggen met een twintigponder!...
Eronder een leuk beeld van Filip en ik aan de Gavers in '91, elk met een mooie vis. Filip, godverdomme, we zijn 15 jaar verder, maar geen 15 jaar ouder...


1 opmerking:

Anoniem zei

Toen waart ge nog veel jonger hé, ik herinner me nog dat ge één van de eersten was die met de winkle picker viste op voorn in ons mooie kanaal. Toen waart ge nog geen karpervisser hé. Ik herinner me nog het record van geert ballevier, 14kg600 de reus van KKB. Nu praat men bijna niet meer van zo een vis, wel jammer.
Groetjes Mario Notebaert