dinsdag, oktober 04, 2005

Boiliefrost

Begin dit jaar vernam ik dat m'n visvriend Gunther Wigy aan de slag ging met het pas op de markt zijnde aas van Luc Pluckers, en vermits hij op hetzelfde water als ik aan de slag was, vonden we het een goed idee om meteen ook hetzelfde aas te gebruiken tijdens onze voercampagnes. Wat ons natuurlijk geen windeieren gelegd heeft!
Maar momenteel gebruik ik een combinatie van:
50% Supra Ready Mix "High Instant Respons"
50% Supra Ready Mix "Atlantic Crustacean"
Ik vind het hoogst attractief aas met een mooie structuur, prachtig instant werkend en voor deze kwaliteit ook best betaalbaar!
Ja, ik weet het, dit is reclame, maar het is goed spul!
Neem eens een kijkje op http://www.boiliefrost.be en probeer even, je zal niet teleurgesteld worden!...

Geen opmerkingen: