zondag, november 04, 2007

Haring


M'n zoon Jan had vandaag zin om eens te schilderen. Alle spulletjes heb ik in huis, dus waarom niet? Eerst overschilderden we samen een oud opgespannen doek met witte acrylverf. We lieten het drogen en Jan begon daarna ogenblikkelijk in een soort imitatie Keith Haring stijl een aantal ventjes te schilderen die aan elkaar pasten, want, wist hij te vertellen, dit hadden ze voor vaderdag van de juf geleerd.
Ik liet 'm doen, en ongelofelijk, hij vulde de overgebleven gaatjes op met enkele vissen. Ik vind het er leuk uitzien voor een knul van tien, en er staan toch drie vissen op! Bovendien in stijl 'Haring'! Dat moest dus op m'n blog!

7 opmerkingen:

Peter Linzell zei

Ziet er goed uit Jan! Je hebt talent, dat staat vast. Dat meesterstuk hangt nu vast en zeker in de hobbykamer van je pa.

Groeten uit de Hollandse polders,
Peter Linzell

Geert Vandeplancke zei

Hey Peter, leuk dat je nog altijd komt meelezen! Ik trouwens ook op jouw blog. De materialenpassie druipt er vanaf, en 't is erg leuk om lezen!
Groetjes,
Geert

Anoniem zei

ja jan heeft blijkbaar een kunstzinnig inzicht. Tof dat kunnen we ook in patchwork omzetten.... Diana

Anoniem zei

ja Jan heeft dat heel kunstzinnig uitgewerkt. tof proficiat

Anoniem zei

jan is blijkbaar heel kunstzinnig, proficiat

Anoniem zei

super! wat vraagt ie?

Kan Jan mijn naam met Kerst uit de pot trekken aub? Iets zelfgemaakt smaakt altijd beter ;-)

Liefs,
Ellen (Van Eyndhoven welteverstaan)

Anoniem zei

Schitterend! Wat vraagt ie? Kan Jan aub mijn naam uit de Kersthoed trekken? Iets zelfgemaakt smaakt altijd beter.

Ellen (Van Eyndhoven welteverstaan).