dinsdag, mei 02, 2006

David kwam en overwon

David kwam maandag op uitnodiging vissen op het Fort. Spijtig genoeg konden we niet op m'n voorjaarsstekje aan de slag. Dus liet ik vorige week m'n oog vallen op een ander gedeelte van het water, waar ik trouwens nog nooit viste. Ik had geen tijd vrij om de zaak ten volle uit te peilen, dus werd het een alles of niets, een slag in 't water. Drie dagen 's morgens voor het werk een kleinigheidje gaan voeren.
David kwam. Een half uur te laat, véél te laat op geweest jongen met dat trouwfees!
David zag, en dat het goed en lekker zitten was aan ons Fort.
David kwam te laat tijdens de eerste run, ik had de hengel al uit de steunen gegrist.
Maar David overwon met een mooie grote spiegel van 17,3kg! Hij was er erg blij mee, net zoals met de 13,2kg spiegel die hij als eerste ving! Ik had ook twee vissen, een 16,2kg spiegel en een 11,9 schub. 's Middag's om 14u30 waren we al terug weg. Hit & run noemen ze dat, dacht ik.

1 opmerking:

Fishing4ever zei

Merci voor de mooie voormiddag Geert ; de uitnodiging staat om eens mee te doen op 't fort in Puurs. Grtjs,David