maandag, november 14, 2005

Poldersnoeken

Vrijdag ben ik naar Nederland gereden hopend op een mooie poldersnoek! En heb terug een supermooi stuk ontdekt, het zou me trouwens verwonderen als daar veel volk komt vissen. Het was beeeerekoud door de harde frisse wind, had ik niet verwacht en ik was er dus niet op gekleed... Het water was verdorie warmer dan de omgevingstemperatuur! In de eerste tien minuten had ik er al een van rond de 70cm te pakken, dus ik dacht 'dat word een goeie dag'... Maar, de rest van de dag werd het niks meer...
Dan ben ik maar eens gaan rondrijden op zoek naar mooie visstekjes. Net voor donker (ik stond echt al wat te dromen) kreeg ik me daar een klop op m'n streamer, vis ferm door de slip, een echte grote vis dus, ik dril 'm een tijdje en nou net voor ik hem wil pakken schiet ie los verdomme...
Ik heb nog nooit zo'n grote gehad in de polder... maar ik ga nu ook nie zeggen dat ie een meter was hé... Ik was serieus pissed-off! Rij ik effe later terug naar huis en kom ik terecht in een monsterfile wegens een heel zwaar accident... Miljaarde!
Maar, 't was een rustige leuke dag en 'k heb er van genoten...

Geen opmerkingen: